Zapraszam do współpracy  z  naszą firmą,  która  od 2011 r. świadczy kompleksowe usługi na rynku nieruchomości na terenie województwa świętokrzyskiego.

Dzięki współpracy z nami unikniesz niekorzystnych decyzji zakupowych, przepłacania  lub niedoszacowania, długiego okresu sprzedaży, który pociąga za sobą koszty utrzymania nieruchomości czy blokuje realizacje Twoich planów finansowanych za środki ze sprzedaży nieruchomości.

               W ramach współpracy w zakresie pośrednictwa w sprzedaży Państwa nieruchomości oferujemy:

  • Oszacowanie wartości nieruchomości – właścicielem naszej firmy jest  rzeczoznawca majątkowy z kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku nieruchomości. Korzystając z usług naszej firmy Klient pozna realną cenę, za jaką można sprzedać daną nieruchomość. Swoją wiedzę o wartości opieramy o rzeczywiste akty notarialne transakcji nieruchomości jakie miały miejsce na terenie woj. świętokrzyskiego i mazowieckiego a nie tylko ceny ofertowe.  Warto w takim przypadku wesprzeć swoje emocje głosem zdrowego rozsądku i praktycznej wiedzy.. Nie przepłacaj !
  • Weryfikację oczekiwań sprzedającego/kupującego – sprzedając nieruchomości sprzedający chce uzyskać za nią jak najlepszą cenę. Nasza firma znająca realia rynku przedstawi w jakich granicach kształtują się ceny nieruchomości w danej miejscowości i jej  poszczególnych częściach, m.in aby klient nie był zaskoczony małym zainteresowaniem ze strony kupujących. Podchodząc do danej nieruchomości zbyt emocjonalnie ze względu na jej wartość sentymentalną zazwyczaj sprzedający zawyża cenę, co może wydłużyć proces sprzedaży.
  • Sprawdzenie stanu prawnego nieruchomości – jeśli sprzedajemy nieruchomości otrzymane w spadku lub takie, co do stanu prawnego których nie mamy pewności, warto powierzyć naszej firmie szczegółową weryfikację. Dzięki temu unikną Państwo pułapek prawnych uniemożliwiających sprzedaż i uzyskanie jak najlepszej ceny,  a przede wszystkim potencjalnych problemów w przyszłości. Na stałe współpracujemy z doświadczonymi prawnikami dzięki czemu szybko i sprawnie potrafimy  wyprostować wszystkie nieścisłości w dokumentach.
  • Przygotowanie dokumentów – w imieniu klientów szybko przygotujemy wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do sprzedaży, jak m.in. akt nabycia nieruchomości, zaświadczenia ze spółdzielni, zaświadczenie o braku osób zameldowanych, wypis i wyrys z rejestrów gruntów itp. Wyeliminuje to stratę prywatnego czasu klienta  i koszty przejazdów na odwiedzanie urzędów i pobieranie dokumentów z różnych miejsc w różnym czasie. Po podpisaniu aktu notarialnego przygotowujemy protokół zdawczo – odbiorczy i uczestniczymy w procesie przepisywania liczników na nowego właściciela.
  • Szerokie  promowanie ogłoszenia – doskonale wiemy, jak przyspieszyć proces sprzedaży nieruchomości, np. współpracując z innymi pośrednikami w woj. świętokrzyskim i wymieniając się wzajemnie kontaktami do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą, promując ją na kilkunastu serwisach internetowych, na własnej stronie www, FB i Instagramie,  wykorzystując tradycyjne formy ogłoszeń w gablotach w sklepie Leclerc, promując naszą firmę w radiu, prasie czy przez radiowęzeł na targu miejskim, wykorzystując banery tradycyjne i 3D, organizując dzień otwarty czy korzystając z systemów wymiany ofert pozyskanych na wyłączność. Posiadamy własne bazy klientów poszukujących nieruchomości.
  • Profesjonalną sesję zdjęciową – nic tak nie pomaga w wypromowaniu oferty sprzedaży, jak profesjonalnie wykonane, atrakcyjne zdjęcia. Nasze biuro nieruchomości korzysta z nowoczesnych technologii, a wszystko to, by ciekawie i jak najwierniej przedstawić ofertę, i tym samym zainteresować klienta. Klasyczne zdjęcia, często wykonywane nieudolnie i chaotycznie, zdecydowanie już nie wystarczają, by skutecznie sprzedawać nieruchomości. Agenci świadomi są silnej konkurencji na rynku i odważnie decydują się stawiać nie tylko na wysoką jakość zdjęć ofertowych, wykonując profesjonalne sesje zdjęciowe nieruchomości, ale także na ciekawe jej zaprezentowanie, wykorzystując multimedialne i wirtualne prezentacje.
  • Wirtualny spacer 3D -to interaktywne rozwiązanie doskonale sprawdza się w dzisiejszym zabieganym świecie. Klient zwiedza interesującą go nieruchomość od środka, niemal jakby znajdował się na miejscu. Wykorzystując wirtualny spacer jesteśmy  w stanie „oprowadzić” klienta po interesującej go nieruchomości, a on może dokładnie ją obejrzeć nie wychodząc z naszego biura! Ogranicza to do minimum wizyty z klientami na nieruchomości. Dzięki czemu nie będą Państwo musieli angażować się każdorazowo w prezentowanie nieruchomości, ograniczając się jedynie do klientów już zainteresowanych. Wizytami nie dezorganizujemy Państwu życia prywatnego i zawodowego. Rozwiązanie to nie zastąpi oczywiście realnej prezentacji nieruchomości, ale z pewnością pomoże poszukującemu wyselekcjonować najciekawsze oferty. Sprzedającemu zwiększa to poczucie bezpieczeństwa, chroni prywatność.
  • Bezpieczeństwo – weryfikacja potencjalnych oglądających nieruchomość. Duże znaczenie ma również bezpieczeństwo przeprowadzenia transakcji, które nasze biuro nieruchomości gwarantuje sprzedającemu. Ma on pewność, że nie trafi do niego przypadkowa osoba z ulicy, ale osoba już wcześniej zweryfikowana w biurze nieruchomości – spisana z dowodu osobistego.  Wizyty na nieruchomości odbywają się zawsze w obecności pośrednika nieruchomości.
  • Prezentację nieruchomości bez udziału właściciela nieruchomości. Sprzedający oszczędza zarówno czas, jak i koszty. Ponadto może umożliwić oględziny nieruchomości oddając do niej klucze, jak również zlecić negocjacje ceny pośrednikowi: koszty dojazdu do pokazywanej nieruchomości pośrednik pokrywa w ramach prowizji, którą pobiera w momencie sprzedaży. Tym sposobem osoba sprzedająca często przyjeżdża tylko na moment zawarcia wcześniej przygotowanej umowy notarialnej.
  • Home staging – czyli przygotowanie mieszkania do dnia otwartego czy profesjonalnej sesji zdjęciowej promującej ofertę. Doradzimy, jak przeprowadzić home staging na własną rękę – podpowiemy, jak sprzątnąć mieszkanie czy jakie przedmioty codziennego użytku lepiej usunąć w trakcie robienia zdjęć i oglądania nieruchomości przez potencjalnych nabywców. W razie potrzeby na pewno zaproponujemy również usługi profesjonalnych home stagerów.
  • Raportowanie  o wynikach naszych działań – pod koniec każdego miesiąca współpracy poinformujemy Państwa o działaniach sprzedażowych jakie były podejmowane w ramach naszej współpracy.
  • Negocjacje cenowe – możemy przejąć prowadzenie negocjacji cenowych, które na ogół bywają trudnym procesem dla osób niezajmujących się tym na co dzień.
  • Ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej- biuro nieruchomości posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej.
  • Współpracę z pośrednikami kredytowymi – współpracujemy z doświadczonymi specjalistami finansowymi. Oferujemy bezpłatne sprawdzenie zdolności kredytowej, przygotowanie kilku ofert finansowania oraz pomoc w uzyskaniu kredytu. Wszystko w jednym miejscu w naszej siedzibie lub w miejscu wskazanym przez klienta.
  • Współpracę z deweloperami, grupami inwestorskimi na terenie woj. świętokrzyskiego i mazowieckiego. Kilkunastoletnia współpraca w zakresie wyceny nieruchomości dla tej grupy  inwestorów zaowocowała trwałymi relacjami zawodowymi. To potencjalna grupa odbiorców Państwa oferty i to właśnie my im ją przedstawimy!
  • Inwestowanie w nieruchomości. Dzięki dużemu doświadczeniu na rynku nieruchomości w tym w inwestowaniu, patrząc na nieruchomości jesteśmy w stanie zauważyć jej inne alternatywne możliwości wykorzystania i zwiększenia zysku.
  • Najszersze godziny otwarcia biura – nasze biuro świadczy usługi od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 – są to najszersze godziny pracy wśród biur na terenie woj. świętokrzyskiego. Rozwiązanie to jest przygotowane z myślą o naszych klientach, by mogli oni  nas odwiedzać w godzinach dla siebie odpowiednich, nie dezorganizując życia zawodowego i osobistego. Jesteśmy w stanie dostosować się do innych terminów spotkań po wcześniejszym zgłoszeniu takiej potrzeby.
  • Mobilność – w przypadku klientów (sprzedający, kupujący) mających bariery komunikacyjne w przemieszczaniu się i dotarciu do nieruchomości w celu jej oględzin, oferujemy transport  firmowym samochodem.
  • Obsługa w języku angielskim.
  • Usługi dodatkowe – oferujemy pomoc w uporządkowaniu nieruchomości, przeprowadzce, naprawach itp.
  • Umowę na wyłączność, jest bardziej korzystna dla klienta niż umowa otwarta (bez wyłączności), gdyż jest bardziej skuteczna. Tylko pozornie w przypadku umów otwartych właściciel ma większe możliwości, zlecając sprzedaż nieruchomości kilku biurom oraz próbując sprzedać nieruchomość na własną rękę. Wydawać by się mogło, że jest to bardziej opłacalne, gdyż jeśli sam znajdzie nabywcę, to nie płaci pośrednikowi. Ponadto zgłaszając ofertę do kilku biur, wydaje się, że jest większa szansa znalezienia potencjalnego nabywcy. Takie myślenie może być jednak błędne. Biuro nieruchomości przy umowie bez wyłączności ogranicza reklamę takiej nieruchomości. Ograniczenia te wynikają z braku pewności, czy poniesione koszty wrócą się w postaci wynagrodzenia pobieranego dopiero przy sprzedaży. Stąd też najczęściej pojawia się tylko krótkie ogłoszenie w prasie lokalnej lub Internecie, bez możliwości umieszczania zdjęcia ze szczegółowym opisem i lokalizacją nieruchomości. Co więcej osoba chcąca obejrzeć nieruchomość, której sprzedaż prowadzona jest na zasadzie umowy otwartej, musi pisemnie potwierdzić odbiór oferty, co wiąże się każdorazowo z koniecznością wizyty w biurze pośrednika. Umowa na wyłączność daje szereg wymiernych możliwości, między innymi: pośrednik może taką, i tylko taką ofertę umieścić w systemach MLS (bezpośrednia wymiana ofert) i wtedy dostęp do tej oferty mają wszyscy pośrednicy partycypujący w systemie. Oferta ta reklamowana jest z pełną galerią zdjęć i szczegółowym opisem, niejednokrotnie z dokładną lokalizacją. Ogłoszenie trafia do całej prasy branżowej, czyli tej, w której faktycznie szuka się „dobrych ofert”, jak również na praktycznie wszystkie branżowe portale internetowe w całej Polsce i za granicą.
  • Prowizja – ustalana każdorazowo; istnieje możliwość indywidualnej negocjacji wysokości prowizji, którą  pobieramy dopiero po podpisaniu aktu notarialnego sprzedaży nieruchomości. Stawiamy i wierzymy w swoją skuteczność, nie asekurujemy się wcześniejszymi zaliczkami na pokrycie naszych kosztów działań sprzedażowych czy tez nie pobieramy opłat w ratach. Jesteśmy zmotywowani do zakończenia  z sukcesem  współpracy z naszym klientem.

Wszystko to pozwala nam na podejście do każdego zlecenia z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem.

Pracujemy na rekomendacjach, dlatego najważniejszy jest dla nas klient i jego zadowolenie.

Serdecznie zapraszamy do współpracy!